Kitérő

2012.10.07 18:07

     Egy kedves látogatótól érdekes kérdést kaptam. Küldött nekem egy képet, és azt kérdezte, az ott látható technikát ismerem-e, illetve tudok-e szerezni neki hozzá szükséges ezközt. Sajnos, egyetlen magyar oldalon sem találtam leírást, sem a technikáról, sem az eszközről. Amennyire tudtam, segítettem neki, de azt hiszem, az ezközt aligha találja meg nálunk. (Bár, próba-szerencse...) Mégis, foglalkoztatott a dolog, és most saját fájljaim között találkoztam vele, egy régebbi Bead & button magazinban. Úgy gondoltam, felteszem ide a képeket, hátha valaki többet is tud róla. (A Fényképgalérián belül, Tatting menüpont alatt.)

    Az angol neve: tatting, ami egyszerűen kézimunkát jelent. A hozzá használható eszköz pedig (bár legtöbb esetben csak horgolótűt, vagy affélét láttam a képeken, van más is) "tatting shuttle". (Sajna ennek nem tudok magyar nevét.) Úgy látszik, ez egy külön technika. Akit érdekel, felteszek ide egy videót. (Bal oldalt, a menü alatt, a Blog-ban!) Egyenlőre ennyit tehetek. Remélem, ezzel valamennyire mégis sikerült segíteni.

 Tünde