Elmúlik

2019.08.05 17:24

Amint a dátumokból is kitűnik, meglehetősen rég jártam erre. Már más dolgok kötnek le, bár a gyöngyözés mindig szívügyem marad.  :)

Sajnos néhány link,amit feltűntettem már nem használható, de örömmel látom, hogy a gyöngyös blogok még megvannak. Nem veszem le a hibás linkeket, mert részei a korábbi bejegyzéseknek és úgy érzem, ha törlöm, már nem lenne ugyanaz.

Azért remélem, aki idetéved, így is talál bőven használható információt. 

A "tatting"-ot, vagyis a hajócsipke készítését is megtanultam, a megadott oldal tényleg az alapoktól, lépésenként vezet végig ezen az izgalmas és lenyűgöző technikán. És persze a youtube is óriási segítség. (A neten tényleg szinte minden megtalálható. Azt hiszem, ez tényleg az egyik legjobb, de legalábbis leghasznosabb tulajdonsága. Persze tudom, minden éremnek két oldala van.)

De igyekszem a lényegre térni, hátha valaki tényleg olvassa. ;)

A cím egy történetre utal, amit valalhol olvastam vagy hallottam. Mikor valaki megkér egy bölcset, mondjon neki egy szót, ami segít a bajban és figyelmeztet az örömben. A bölcs pedig ezt mondja: ELMÚLIK.

Amit közölni akarok, hogy ezt az oldalt tovább már nem folytatom. De mivel még mindig megvan, ennyi kihagyás után is, nem szüntetem meg. Hátha szolgál még forrásul annak, akit ilyesmi érdekel.

Mindenkinek sok sikert kívánok ahhoz, ami érdekli. És kívánom, hogy a munkájuk egyúttal a hobbijuk legyen.

 

ntelf (Tündi)