Köszönöm a dícséretet

2012.11.03 12:14

      Minden kedves látogatónak és kommentelőnek köszönöm a dícséretet.

A későbbiekben fel fogok tölteni szabadon letölthető mintákat. Ebből bárki válogathat, és lementheti vagy kipróbálhatja őket. Természetesen tilos mindennemű üzleti célú felhasználásuk. Bár elismerem, én is a netről töltöttem le őket, de csak saját felhasználásra.

      Igyekszem az ünnepekhez kötődő témákat is megjeleníteni. Remélem, nem baj, ha nem csak ékszermintákat, de dekorációs ötleteket is leírok, megjelentetek. Bízom benne, az is éppolyan érdekes lesz.

      Lehetőség szerint minden szombaton frissítem az oldalt. Így ma a coral technikáról lesz szó a blogban. Igyekszem mindent felhasználóbarát módon elmagyarázni, hogy aki kevésbé jártas, az is kipróbálhasson mindent, ami felkelti az érdeklődését. Ha bármi nehézség, akadály kerülne az utatokban, szóljatok bátran, mindent megteszek, hogy segítsek. A forrást mindíg feltüntetem, így azon az oldalon, könyvben, weblapon is körülnézhessetek, ahol találtam az anyagot, anyagokat. Legújabb felfedezésem talán nem  mindenkinek újdonság, de én most találtam rá. És bár teljesen elbűvölt, még nem regiztem. Ez nem más, mint a Pinterest . Órákig is képes lennék nézelődni rajta. Ez afféle képes könyvjelző oldal, agová az ember összegyűjtheti képekben a kedvenc oldalait. Aztán innen indíthat mindent, egy helyről. Lehet rajta lájkolni, megosztani, kommentelni... Témák szerint is lehet keresni a megjelenített képes könyvjelzők között.

    Mindenkinek ajánlom.

 

Viszlát a Blogban! :))

 

ntelf